9.217 kilometer verderop - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Renée Wijermars - WaarBenJij.nu 9.217 kilometer verderop - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Renée Wijermars - WaarBenJij.nu

9.217 kilometer verderop

Door: Renee

Blijf op de hoogte en volg Renée

15 September 2013 | Nederland, Tilburg

Alvast even een kort eerste berichtje vanuit Thailand. De vlucht is super gegaan. Niet veel geslapen maar dat had ik ook niet verwacht. Dus de vermoeidheid begint nu wel toe te slaan. Maar dat is helemaal niet erg na een fantastische eerste dag. Vanmiddag ben ik opgehaald door Pon en zijn vrouw. In eerste instantie zou ik naar een hotel gaan, maar deze super lieve mensen hebben me aangeboden om bij hun te mogen verblijven. Ondanks een enorme taalbarriere voel ik me ontzettend welkom en op mijn gemak. Vanavond al kort even op een markt geweest en heb ik een lekker Thais biertje gedronken :)! Wat is het straatbeeld hier anders zeg... dat had ik natuurlijk wel verwacht, maar hoe anders, dat was lastig voor te stellen. Bangkok is op het eerste gezicht geen mooie stad...maar overal staan er leuke kraampjes en winkeltjes De straten lopen vol met honden...Terwijl ik mijn blog kort aan het bijwerken ben, zijn Pon en zijn vrouw aan het kijken hoe ik naar Chang Mai kan reizen. Alleen dat zegt al genoeg! Het blijkt namelijk zo te zijn dat er op dit moment geen treinen rijden in verband met broodnodig onderhoudt. Vandaag ook meteen een Thaise simkaart gekocht die ik vanaf morgen ga gebruiken. Mijn eerste indruk is alleen maar: wat gaaf dat ik hier ben! En dan moet ik nog beginnen. Veel liefs en lekker slapen voor straks vanuit een indrukwekkend Bangkok.

  • 15 September 2013 - 16:23

    Ellie Van Der Velden:

    Hoi Renee, Wat een ervaring nu al wat moet dat nog worden!! Geweldig dat we het via jou berichten een beetje mee kunnen beleven. Geniet er van en maak er iets moois van. Tot de volgende mail Ellie.

  • 15 September 2013 - 16:40

    Marian:

    Heeeerlijk moppie. Nu al wat lezen over/van jou. Fijn dat je je gelijk zo op je gemak voelt. Goed begin is het halve werk. Go for it meis en geniet met heel je hartje en verstand. Ik voel me rijk als een .....
    Dag globbetrottertje tot blogs! xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

  • 15 September 2013 - 17:07

    Miriam Haverbeke:

    Geniet er van Renée. Zo knap in je eentje
    xx

  • 15 September 2013 - 17:26

    Jolanda:

    Hey Renee, geweldig dat je je meteen al zo op je gemak voelt, dat is een supergoed begin.
    Blijf ervan genieten
    xx Jolanda

  • 15 September 2013 - 17:41

    Vincent:

    Hey Renée, wat zijn de mensen er gastvrij hè? Hoe meer je de binnenlanden in gaat, hoe erger dat word trouwens :) Veel plezier in Chiang Mai, leuk plaatsje en ook daar hebben ze Singha biertjes :)

  • 15 September 2013 - 19:44

    Erwin:

    Wat een top begin zo , fijn voor je
    Ga zo door zou ik zeggen
    Maar dat gaan we wel lezen
    Echt leuk dat we je zo toch nog kunnen volgen
    Veel plezier !!

  • 15 September 2013 - 19:59

    Jac:

    Fantastisch dat deze site nu goed werkt! Te gek dat we jou zo kunne 'volgen' hoor! Slaap lekker en voor morgen een goeie reis verder!!

  • 16 September 2013 - 01:14

    Ron:

    Fijn dat je ontvangst zo prettig was. Vanaf nu avontuur beleven en genieten.
    Tot het volgende bericht..xx Ron

  • 16 September 2013 - 10:00

    Nicole:

    Vrijdag nog bij AvG, en nu in een andere wereld!!! Enjoy your trip!!!! Leuk dat we je zo kunnen volgen!!!

    Liefs,

    Nicole

  • 23 September 2013 - 09:20

    Gerarda Mam Van Ron :

    super gaaf van je Renee

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Renée

Actief sinds 04 Sept. 2013
Verslag gelezen: 418
Totaal aantal bezoekers 10944

Voorgaande reizen:

21 September 2014 - 19 Oktober 2014

Indonesie :)!

14 September 2013 - 12 Oktober 2013

Op naar Thailand

Landen bezocht: