De spanning stijgt! - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Renée Wijermars - WaarBenJij.nu De spanning stijgt! - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Renée Wijermars - WaarBenJij.nu

De spanning stijgt!

Door: Renée Wijermars

Blijf op de hoogte en volg Renée

13 September 2013 | Nederland, Tilburg

Ieeejjjkk! Nog minder als 24 uur voor ik in mag checken. De spanning is ernorm. Sinds vanmiddag is het besef er helemaal dat ik over een uurtje of 32 voet zet op Thaise bodem. Ik heb er enorm veel zin in, maar poeh he... wat is dit spannend. De laatste was draait, de laatste boodschapjes gedaan en nu wachten tot ik mijn tas in kan pakken. Morgen gelukkig nog de tijd om alles nog een keer te checken en hopelijk zelfs een beetje uit te slapen.

De afgelopen dagen waren enorm waardevol. Vrijdag gezellig uit eten geweest en zaterdag gezellig geborreld met allemaal lieve mensen. Veel leuke en lieve dingen gekregen die geluk brengen...die ik uiteraard inmiddels allemaal aan mijn tas heb bevestigd of heb ingepakt. Wat ontzettend fijn om te weten dat iedereeen zo met je mee denkt. Met een beter gevoel kun je niet gaan toch...!?

Morgen rond 17 uur vertrekken we vanuit Made naar Schiphol. Rond een uurtje of 18 ga ik in checken en om half 10 vertrekt mijn 11 uur durende vlucht. Spannend!! Hopelijk leuke films en een beetje slaap in het vliegtuig alvorens het echte avontuur kan beginnen.

Gek om te beseffen dat mijn volgende berichtje vanuit Thailand zal komen!



  • 13 September 2013 - 18:50

    Miriam:

    Heel veel plezier!! Geniet van alle momenten, hoe klein ze ook zijn.

  • 13 September 2013 - 19:28

    Manon:

    Damn sis wat ben ik trots op je! Word helemaal vrolijk van jou plannen en vooruitzichten!

  • 14 September 2013 - 02:06

    Gea:

    Hey lieverd!!! Vanuit curacao wens ik je een super fijn, relaxed, avontuurlijk, bezinnende reis toe met heel veel plezier!!! Ik denk aan jou!! Dikke x geas

  • 14 September 2013 - 10:12

    Mamarian:

    Schatje keigoed voorbereid dus dat moet helemaal gaan lukken daar!!! Zal uit zien naar je verslagen, belletje etc. Maar vooral moet jij genieten en alle indrukken smullen. In mijn hartje reis ik met je mee!
    Dikke huck mams

  • 14 September 2013 - 11:56

    Jolanda:

    Hoi Renee,

    Heel veel plezier op je grote spannende reis.
    Geniet van alles wat je daar beleefd!!!!!

    xx Jolanda

  • 14 September 2013 - 12:39

    Jac:

    Nou, ik weet hoe dat voelt hoor Renee en ik spreek uit ervaring; geweldig zo'n onderneming e spannend tegelijk! Nogmaals van ons beiden een ongelooflijke mooie en goede reis toegewenst en see you !! Mieke en Jac

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Renée

Actief sinds 04 Sept. 2013
Verslag gelezen: 586
Totaal aantal bezoekers 10947

Voorgaande reizen:

21 September 2014 - 19 Oktober 2014

Indonesie :)!

14 September 2013 - 12 Oktober 2013

Op naar Thailand

Landen bezocht: