Het aftellen is echt begonnen - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Renée Wijermars - WaarBenJij.nu Het aftellen is echt begonnen - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Renée Wijermars - WaarBenJij.nu

Het aftellen is echt begonnen

Door: Renée

Blijf op de hoogte en volg Renée

04 September 2013 | Nederland, Tilburg

Nog maar 7 dagen werken en nog 1 weekend en dan is het zover. Wat nog zo ver weg leek is nu toch echt heel erg dichtbij. Mijn route bepaald, eerste hotel geboekt en nagenoeg alles wat ik nodig heb gekocht en verzameld. Al met al lijk ik er klaar voor. Het van te voren niks anders boeken als een ticket en een hotel voor de eerste nacht, geeft een vrij gevoel, maar ook het gevoel dat ik vanalles vergeten ben :)! Gelukkig een goede checklist die ik vanaf nu waarschijnlijk dagelijks een keertje naloop.

Nu druk bezig om alles netjes achter te laten, zowel privé als op het werk... nog een drukke dagen en avonden voor de boeg dus. Alleen maar goed... weinig tijd om me echt zenuwen te gaan maken :)! Omdat ik alleen ga ben ik vooral heel benieuwd hoe de eerste dagen zullen gaan. Zit ik naast leuke mensen in het vliegtuig of ontmoet ik leuke mensen in de hostels die ik ga bezoeken...of komt het de eerste dagen echt op mij aan. Het zoeken naar mijn reisroutes, mijn weg vinden in het openbaar vervoer en me happy voelen in de ongetwijfeld prachtige cultuur van Thailand...ik weet zeker dat het helemaal goed gaat komen, maar hier en daar zal het ook echt wel even lastig zijn. Helemaal niet erg!

Vanuit Thailand ga ik proberen om zo af en toe een berichtje te posten om te laten weten hoe het gaat, maar ook vooral om achteraf niet te vergeten wat ik allemaal gedaan heb :)!

  • 04 September 2013 - 19:25

    Mieke Koppers:

    Ik wens je eenheel voorspoedige reis!!!! En veel plezier. ✈✈✈✈✈

  • 04 September 2013 - 19:26

    Jac:

    Nou Renee, herkenning van mijn kant zoals je je nu voelt.Wat betreft dat contact maken; in de hostels gaat dat vanzelf, behalve als je je opsluit. Ik vond het geweldige ervaringen om zoveel mensen uit zoveel landen met zulke verschillende verhalen te ontmoeten, gewoon te gek!! Een beetje jaloers op je ben ik wel hoor. En och ja, eet vooral niet op straat aan de kraampjes hoor! Alleen in restaurants waar het 'druk' is, dat is het veiligst voor je maag en darmen!! Nogmaals veel plezier en geniet vooral!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Renée

Actief sinds 04 Sept. 2013
Verslag gelezen: 359
Totaal aantal bezoekers 10954

Voorgaande reizen:

21 September 2014 - 19 Oktober 2014

Indonesie :)!

14 September 2013 - 12 Oktober 2013

Op naar Thailand

Landen bezocht: