En dan ineens... - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Renée Wijermars - WaarBenJij.nu En dan ineens... - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Renée Wijermars - WaarBenJij.nu

En dan ineens...

Door: Renée

Blijf op de hoogte en volg Renée

19 September 2014 | Nederland, Tilburg

is het bijna zover. Tas gepakt, tickets geprint, werk overgedragen, ingecheckt en ga zo maar door. Na een bewogen weekje lijk ik er dan zowaar klaar voor te zijn. Morgen vertrek ik op tijd richting Schiphol om om half 4 NL achter me te laten. Ik vlieg eerst naar Dubai vanwaar ik door zal vliegen naar Jakarta. Na lang wikken en wegen heb ik besloten om vanuit Jakarta direct door te vliegen naar Yogjakarta. Weinig goede verhalen gehoord over Jakarta en des te meer over Yogja... wat maakt 4 uur extra reistijd dan nog uit!? Daarnaast heb ik maar een weekje om Java te zien. Door meteen door te reizen kan ik in ieder geval de eerste paar dagen op 1 locatie blijven.

Mijn plan (wat overigens zo weer kan wijzigen :)):

21ste aankomst in Yogja van daar uit reis ik door naar Bali. Op de heen weg doe ik Bali alleen even aan om een vliegtuig te pakken naar Flores op de 28ste. Op Flores heb ik afgesproken met 2 Nederlanders op een paradijsje aan de voet van het Komodo gebied. Snorkelen etc. schijnt daar fantastisch te zijn en het is de ideale uitvalsbasis voor een bezoek aan het Komodo reservaat. Hier blijf ik 3 dagen waarna ik met de boot in 3 dagen terug vaar naar Lombok. Het is dan inmiddels 5 oktober... wat er daarna op mijn padje komt en wat van daaruit het plan is.. geen idee! Ik ben vooral heel erg nieuwsgierig naar het land, de cultuur/natuur, het eten en alle mensen die ik nog moet gaan leren kennen :)!

Vooral voor mezelf... maar natuurlijk ook voor de mensen die het leuk vinden om me een beetje te volgen, zal ik zo nu en dan proberen om hier wat van mijn verhalen te delen. Hopelijk lukt het me dit jaar wel om wat foto's te uploaden ;).

  • 19 September 2014 - 18:29

    Marja:

    Super Renée! Ik ga je zeker volgen. Wens je een unieke ervaring toe, en stuur een virtueel beschermengeltje met je mee. Geniet ervan!

  • 19 September 2014 - 19:44

    Michel Gras:

    Mocht je je nog bedenken. Jakarta is echt de moeite waard. Al is het alleen maar om het chaotische te ervaren. Of de treinreizen in Jakarta zelf en de treinreizen op java.

    Veel plezier in Indonesië!

  • 19 September 2014 - 21:57

    Mamarian:

    In mijn hart reis ik iedere dag ieder uur iedere minuut met je mee! Geniet kanjer! xxx

  • 20 September 2014 - 07:55

    Gerty:

    heeeeel veel plezier!! :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Renée

Actief sinds 04 Sept. 2013
Verslag gelezen: 225
Totaal aantal bezoekers 10915

Voorgaande reizen:

21 September 2014 - 19 Oktober 2014

Indonesie :)!

14 September 2013 - 12 Oktober 2013

Op naar Thailand

Landen bezocht: